Of je nou coach bent, trainer, therapeut, consultant of kennisexpert: je moet zo ongelofelijk veel als je van je bedrijf een beetje een succes wilt maken.
Je moet mogelijkheden zien
Je moet kansen grijpen
Je moet aan nieuwe klanten komen
Je moet productief zijn
Je moet publiceren
En dan moet je ook nog je vak uitoefenen — alleen al dat kost je zeeën van tijd.
Wat nou als je een paar van die dingen makkelijker maakt voor jezelf? Als je in een handomdraai content en marketingteksten maakt die je direct nieuwe leads en klanten opleveren?
In ‘Klanten verleiden met je teksten’ maak je in 10 stappen een (advertentie)tekst die nieuwe klanten voor je aantrekt.
Je krijgt persoonlijke begeleiding van een team ervaren copywriters.
Aan het eind weet je exact hoe je het doet en kan je het helemaal zelf. Dus ehm… ook jij maakt een (verkoop)tekst in een handomdraai.
In ‘Klanten verleiden met je teksten’:
Maak je een (advertentie)tekst volgens een bewezen structuur — je krijgt persoonlijke begeleiding van een team ervaren copywriters: kan niet mislukken
Met je tekst verleid je mensen om exact te doen wat jij van ze verlangt
Per dag hooguit 10 minuutjes — de enige investering die jij hoeft te doen 😉
Je start maandag 16 september — meld je meteen even aan, want gratis nieuwe klanten… dat wil je toch, als ondernemer?
Doe gratis mee - aanmelden verloopt over
“Heb m’n eerste advertentie gezet (tekst uit de Challenge) en meteen al twee cliënten gekregen. Ze wilden gelijk instappen, zelfs zonder m’n tips te downloaden. En nog een derde die erover denkt.”
Leonie Nuijen, Rouwcoach voor ouders die hun baby zijn verloren
“Tekst voor Kennisfestival een week geleden geplaatst. Totaal meer dan 60.000 views, 330 geïnteresseerden, 75 aanmeldingen tot nu toe en ruim 200 volgers erbij. Absoluut een succes en we hebben nog een maand te gaan.”
Helen van Meeuwen de Jong
TrainingVoorManagers.nl
Hoi, mijn naam is Peter Post, copywriter sinds 1988.
Ik heb talloze reclamecampagnes gemaakt, onder meer voor Albert Heijn, Mercedes-Benz, Microsoft… maar eerlijk gezegd interesseert jou dat niks.
Jij leest dit omdat je het lastig vindt om een tekst te maken die voor je werkt.
Een tekst die:
Nieuwe klanten oplevert
Of nieuwe inschrijvers op je mailinglijst
Of directe verkopen
De afgelopen jaren heb ik ruim 8900 ondernemers zoals jij geholpen met het verbeteren van hun copywriting en verleidingsprocessen.
Dat gebeurde onder meer in ‘Klanten verleiden met je teksten’. En kijk eens hoe blij je voorgangers ermee zijn:
“Peter, het moet me even van het hart. Zoals jij je inspant om iedereen te helpen en een duwtje te geven: een voorbeeld voor ons allemaal!”
Jessica Larive, Oud-Europarlementariër & founder Gelukacademy
“Wat een eyeopener, hoe je met begrijpbare stappen je tekst veel beter structureert. Schrijven van verbindende teksten is erg lastig, maar met wat hulp en feedback is het ook voor mij als techneut toch te doen.”
René van der Klis, Wireless en mobility specialist
“Wat ik bijzonder vind is dat je voor iedereen de tijd neemt om persoonlijk mee te denken. Ik heb niet het gevoel dat ik in de massa opga, ontvang niet alleen duimpjes, maar echte feedback.”
Nathalie van Dooren
Uitzoekservice.nl
“Dank je wel Peter, een challenge waar ik echt iedere ochtend naar uitkeek. Ook iedere ochtend bekroop me weer even het ongemakkelijke gevoel van oef…… En dat is nodig want zoals ik tegen mijn klanten altijd zeg, het moet wel schuren.
Door jou ontdekte ik hoe belangrijk het is om vanaf het begin de juiste emotie in je tekst te leggen om je ideale doelgroep te bereiken. De persoonlijke en vaak uitgebreide feedback was voor mij een positieve stok achter de deur. Die wilde ik echt niet missen. Het hielp me verder. In één woord: TOP! Ik ben bang, of blij natuurlijk, dat mijn teksten toch wel op de schop gaan…“
Lous van Haarst, Eigenaar Mastermind Instituut
Als ondernemer kun je zelf je teksten maken (aanrader) of iemand in huren die het voor je doet.
Dat inhuren… misschien had je dat al eens gedaan. En is het op een teleurstelling uitgelopen.
Jij dacht: een echte schrijver, dus dit wordt een goede tekst. De schrijver dacht: een simpel tekstje, fix ik even. Grote kans dat het niks is geworden met die teksten.
Als je het zelf doet, loop je weer tegen heel andere problemen aan. Misschien kun je heel goed schrijven, heb je al teksten geplaatst, maar werkten die niet.
Of misschien ben je juist niet zo goed in schrijven en weet je überhaupt niet waar je beginnen moet…
Ook in die gevallen is het slim om te weten volgens welke formule (ja, zo simpel is het) je een tekst opbouwt.
Of je het uitbesteedt of zelf gaat doen: snap hoe copywriting werkt.
Een mooi begin is ‘Klanten Verleiden Met Je Teksten'.
“Ik ben zo dankbaar. Wat een toegevoegde waarde geven jullie. In het verleden hebben wij 10 duizenden euro’s per jaar uitgegeven aan marketing. Met amper tot geen resultaat. Wat deden we toch verkeerd dachten we toen. En we hadden echt wel goede bureaus ingeschakeld. Nu weet ik het antwoord.”
Mr. Barbara van Riel
Jurist, mediator & coach BeSuccessful, Docent Bestuursrecht Radboud Universiteit
“Ik gebruik je methode nu bijna dagelijks. Zelfs ik met dyslexie kan klanten verleiden met teksten.”
Amber van Es, Sportpsycholoog In The Pocket
“Ik ben niet alleen verder gekomen met mijn teksten maar heb ook nieuwe inzichten verkregen over de strategie van onze onderneming.”
Mark Nijland, Eigenaar PINC.Works
“Het is zo mooi om beeldend te schrijven en dat er dan niet meteen een overduidelijk ‘verkoop’verhaal aan vastzit. Maar dat het gaat om verbinding.”
Dorine Kat-Stronck
Droombaancoach Lotus Moments
“Ik was wat sceptisch aan het begin over de methode. Werken vanuit een probleem leek me niet nodig voor mijn product. Maar de tekst die ik gemaakt heb, doet het echt super als advertentie. Echt een aanrader!”
Esther van Diggelen, Eigenaar Budocentrum Junansei
“Echt een 10. Het was zo mooi om hieraan mee te doen, ik leerde direct, ook omdat Peter elke dag goede feedback geeft. Een post over teamcoaching die ik tijdens de challenge schreef, leverde mij twee nieuwe klanten op voor drie nieuwe trajecten. Dank je wel Peter, voor de energie, de kennis en de kwaliteit.”
Melita Mertens, Organisatiecoach, procesbegeleider en mediator
Het begint op 16 september, deelname is gratis.
In twee blokken van vijf dagen ontdek je precies hoe je een verleidelijke tekst opbouwt (het weekend van 21-22 september heb je ‘vrij’).
Je krijgt elke werkdag een les, voorafgegaan door een korte video. Stap voor stap bouw je een altijd werkende tekst op.
De lessen krijg je vroeg in de ochtend zodat je je ondernemerstaken en –routines gewoon kunt uitvoeren.
In de besloten feedbackgroep krijg je uitgebreide, persoonlijke feedback op je teksten. Zodat je echt verder kunt en je tekst straks kunt gebruiken om klanten in actie te krijgen.
Er is niks dat je nog tegenhoudt.
Aanmelden kan tot en met 26 mei 12:00u. Deelnemers die er vol voor gaan behalen klinkende resultaten. En er zit geen addertje onder het gras – het is geheel vrijblijvend.
Klik op de button hieronder.